Laatste Kans: Borduur jouw weg naar de Kantfabriek

Uitnodiging om mee te doen met de expositie van werkjes in december 2022

Museum de Kantfabriek organiseert tot en met 30 december 2022 de tentoonstelling ‘Langs Geborduurde Wegen’. Chinese bergvolkeren hebben  op hun prachtige traditionele streekdrachten de wegen geborduurd waar zij vandaan komen.

Wil jij meedoen aan de uitdaging om op jouw eigen manier(borduren, haken, quilten, tekenen, fotograferen etc.) een verbeelding van jouw weg te maken. Je kunt ervoor kiezen om letterlijk de route naar de Kantfabriek te verbeelden, maar je kunt bijvoorbeeld ook verbeelden wat de Kantfabriek voor je betekent. Bedenk iets creatiefs. Wij laten ons verrassen!

Deel jouw creatie via de mail, Facebook of Instagram en vergeet niet jouw werk(maximaal A4) in te sturen of af geven in Museum de Kantfabriek voor 15 november 2022. De inzendingen worden geëxposeerd in de maand december. Een jury kiest dan de drie creatiefste werken voor vermelding op onze website en de winnaar krijgt dan een tegoedbon van € 50 voor onze winkel.

Vergeet vooral niet om eerst inspiratie op te komen doen en bezoek de expositie ‘Langs Geborduurde Wegen’ nu in Museum de Kantfabriek.