“Wat is jouw gevoel bij thuis?”

Irma Frijlink is uitgenodigd om 12 dagen te verblijven in een van de Westenwind kracht 12-huizen aan de Prinses Marijkestraat 70. Tijdens haar verblijf heeft zij het voornemen om samen met de buurtbewoners en andere belangstellenden een wandkleed te maken waarin de deelnemers hun gevoel bij ‘thuis’ weergeven in beeld.

Zij hoopt dat veel mensen willen meewerken aan dit kleed dat aan het eind van de werkperiode in Horst aangeboden zal worden aan de gemeenschap.
Iedere dag staat haar woning open om mensen te ontvangen en te begeleiden, indien men dat wil.

Tot haar grote vreugde is er een samenwerking met Museum de Kantfabriek waar Irma al meerdere keren heeft geëxposeerd.

Op woensdagmiddag 3 juli en 10 juli kunt u aanschuiven in de kant-ine van 14.00-16.00 uur. Irma zal dan in het museum aanwezig zijn.

Op alle andere dagen van 2 t/m 11 juli wordt u met open armen ontvangen aan de Prinses Marijkestraat 70 van 10.00-17.00 uur.
Voor meer informatie irmafrijlink@gmail.com

Aanmelden is niet nodig, men kan gratis bij de Workshop aansluiten, entree museum en consumptie is voor eigen rekening.

Irma Frijlink